CAMAAT NAMAZI
Uca Allah bir çox ibadətləri camaatla
birlikdə yerinə yetirməyi müsəlmanlara əmr etmişdir. Bu ibadətlərdən biri də
namazdır. Camaat namazı ibadətlərin ən fəzilətlilərindən biridir. Uca Allah bu
ümmətə müəyyən vaxtlarda camaat namazı qılmaq üçün bir yerə toplaşmağı
buyurmuşdur. Bunlardan bəzisinə hər gün, bəzisinə həftədə bir dəfə, bəzisinə
ildə bir dəfə, bəzisinə isə ancaq səbəb olduqda yığışılır. Namazın camaatla
qılınmasında bir çox faydalar vardır. Müsəlmanlar camaat namazına durduqda dövlətli
və kasıb, ağ və qara eyni olur. Hamı Allahın qabağında baş əyir. Camaatın bu şəkildə
bir yerə toplaşaraq namaz qılmalarının faydalarından; müsəlmanlar
arasında sevgi, qardaşlıq, qəlblərin biri-birinə bağlanması və s. göstərmək
olar. Müsəlmanlar bir yerə toplaşdıqda bir-biriləri ilə tanış olur, dərdlərinə
şərik çıxır, bir-birilərinə köməklik göstərirlər.
CAMAAT
NAMAZININ FƏZİLƏTİ
Camaat namazını qılmaq savabın çoxalmasına,
dərəcələrin qalxmasına səbəbdir. Camaat namazının savabı tək qılınan namazdan
iyirmi beş, yaxud da iyirmi yeddi dəfə çoxdur. Həmçinin camaat namazları
qılındığı yerinə, ədəblərinə, kamilliyinə və başqa səbəblərə görə dərəcə
etibarı ilə biri-birindən fərqlənir. Abdullah ibn Ömər (radıyallahu anhumə) rəvayət edir ki, Peyğəmbər (sallallahu aleyhi və səlləm) dedi: "Camaatla qılınan namaz, tək qılınan namazdan iyirmi yeddi dərəcə
(artıq) əfzəldir”.[1] Osman (radıyallahu anhu) rəvayət edir ki, Peyğəmbərin
(sallallahu aleyhi və səlləm) belə dediyini eşitdim: "Kim namaz üçün mükəmməl şəkildə dəstəmaz
alar, sonra isə fərz namazını qılmaq üçün (məscidə) gedib, onu camaatla birgə
qılarsa Allah onun günahlarını bağışlayar”.[2]
Əbu Hüreyra (radıyallahu anhu) rəvayət edir ki, Peyğəmbər
(sallallahu aleyhi və səlləm) dedi: "Kişinin camaatla qıldığı namazın savabı evində və bazarda tək
qıldığı namazın savabından iyirmi beş dəfə artıqdır. Belə ki o, mükəmməl şəkildə
dəstəmaz alıb yalnız camaatla namaz qılmaq üçün məscidə getdiyi zaman, atdığı
hər addımına görə bir savabı artar və bir günahı silinər. Camaatla namaz
qılarsa, hətta o namazı qılmaq üçün gözlədiyi müddətdə də mələklər onun üçün
dua edib deyərlər: "Allahım, ona xeyir-dua ver! Allahım onu bağışla! Allahım,
ona rəhm et!” Camaat namazını gözlədiyi müddətdə isə camaatla namaz qılan kimi
hesab olunar”.[3]
Camaat namazına getməyin böyük savabı vardır.
Əbu Hüreyra (radıyallahu anhu) rəvayət edir ki, Peyğəmbər
(sallallahu aleyhi və səlləm) demişdir: "Kim evində dəstəmaz alıb, vacib buyurulan namazı qılmaq
məqsədi ilə məscidlərin birinə gedərsə atdığı addımlardan hər biri onun bir
günahını silər digəri isə savabını artırar”.[4]
CAMAAT
NAMAZININ FAYDASI
Camaat namazının bir çox faydaları var.
Bunlardan:
–
camaat namazını qılan şəxs tək qılandan daha çox savab qazanır.
–
İslamın əzəmətli bir şüarı olan namaz nümayiş etdirilmiş olur.
–
müsəlmanların birliyi görünür.
– məscidə
gələn müsəlmanlar bir-biri ilə tanış olub din qardaşı olurlar.
–
müsəlmanlar qardaşında xəta gördükdə onu düzəldirlər.
–
müsəlman qardaşının halından: köməyə ehtiyacı olanı, xəstə olanı və digər şeylər
barədə xəbər tuturlar.
–
hamı Allah dərgahında eyni səviyyədə olduğunu hiss edir.
–
başqa müsəlmanları gümrah görəndə ora gələnin gümrahlığı artır.
– məscidə
namaza getdikdə hər atdığı addıma görə bir savab yazılır və bir günahı silinir.
NEÇƏ
NƏFƏRLƏ QILINAN NAMAZ CAMAAT NAMAZI SAYILIR
Ən azı iki nəfərin iştirakı ilə qılınan
namaz artıq camaat namazı sayılır. Əl-Vəzir ibn Hubeyra əl-İfsah kitabında demişdir:
"(Alimlər) ittifaq etmişlər ki, cümədən başqa qılınan fərz namazının camaat
namazı sayılması üçün ən azı iki nəfər; imam və onun sağında durub onu təqib edən
olmalıdır”.[5] İmam ibn Qudəmə deyir: "(Namaz qılanların sayı) iki və
daha artıq olarsa, camaat namazı sayılır. Bu məsələdə (alimlər arasında)
ixtilaf yoxdur”.[6]
Camaat namazı qılan iki şəxsdən biri istər
kişi istərsə də qadın olsun yenə də camaat namazı sayılır. Hətta uşaq həddi
buluğa çatmasa belə camaatla namaz qıla və lazım gəldikdə imam dayana bilər.
Amr ibn Sələmə öz qəbiləsində Quranı ən çox bildiyi üçün imam o dayanırdı. O
zaman onun altı, yaxud da yeddi yaşı var idi.
SƏLƏFİN CAMAAT NAMAZINA MÜNASİBƏTİ
Abdullah
ibn Məsud (radıyallahu anhu) buyurmuşdur: "Kim sabah Allahla müsəlman kimi qarşılaşmaq istəyirsə
namaz üçün azan verildikdə ona cavab versin. Çünki bu, hidayət yoludur.
Namazları müxaliflər kimi evinizdə qılsanız Peyğəmbərinizin
(sallallahu aleyhi və səlləm) yolunu tərk etmiş olarsınız. Peyğəmbərinizin yolunu tərk etdikdə zəlalətə
düşərsiniz. Kim gözəl şəkildə dəstəmaz alıb məscidlərdən birinə gedərsə
atdığı addımlardan hər biri onun bir günahını silər digəri isə savabını
artırar. Camaat namazını nifaqı məlum olan münafiqlər tərk edərdilər”.
Muhəmməd ibn Munkədir deyir: "Mənə dünyanın
ləzzətindən üç şey qalmışdır. Gecə namazını qılmaq, müsəlman qardaşlarımla
birgə olmaq və camaatla namaz qılmaq”.
Süleyman ibn Həmzə əl-Məqdisi demişdir: "Fərz
namazlarını iki dəfədən başqa həyatım boyu tək qılmamışam”. Süleyman ibn Həmzə
doxsan yaşa qədər yaşamışdır.
Vakii ibn əl-Cərrah demişdir: "Ə'məş yetmiş
ilə yaxın təkbirətul-ehramı tərk etməmişdir”.
Təqiyyiddin Süleyman demişdir: "Mən fərz
namazını iki dəfə tək qılmışam. Onu qılanda da elə bil ki, qılmamışam”.[7]
Muhəmməd ibn Suməə demişdir: "Qırx il bir dəfədən
başqa təkbirətul ehramı tərk etməmişəm. Anam öldüyü üçün bir namazı camaatla
qıla bilmədim”.[8]
Səid ibn əl-Museyyib qırx il boyu nə vaxt
azan verilirdisə artıq o məsciddə olurdu.[9]
İbrahim ibn Yezid demişdir: "Kim ki, təkbirətul-ehrama
tənbəllik edirsə əlini ondan üz”.[10]
Məscid və ədəbləri kitabı. (Müəllif: R.İsbarxanlı) - Bakı 2011
|